All FAQs

Vanliga frågor

  • Hur lång är leveranstiden?
    En order skickas normalt 1-2 vardagar efter en beställning är lagd. Tyvärr så kan det hända ibland att lagersaldot inte stämmer på webbshoppen, då kan det dröja 1-2 veckor innan det skickas. När en order väl är skickad brukar det ta 2-3 dagar innan den anlänt hos det valda ombudet.
  • Vilka betalsätt erbjuder ni?
    Vi erbjuder betalning via WooPayments, Klarna och Paypal
    • Direkt betalning, Kort och Swish
    • Faktura, 30 dagar och månadsfaktura.
    • Delbetalning, betala lite varje månad.
    (Klarna endast för svenska kronan)
  • Vad gör jag om jag vill returnera en produkt?
    Om du vill returnera en produkt. Gå till länk nedan, alternativt kontakta vår kundservice inom 14 dagar efter att du mottagit din beställning. Vi kommer att ge dig instruktioner för hur du skickar tillbaka produkten. Boka retur här! Info@texsolv.se
  • Måste jag ha ett konto för att handla?
    Nej, du kan genomföra köp som gäst utan att skapa ett konto. Men att registrera ett konto kan ge dig fördelar som snabbare kassa och möjlighet att spåra beställningar.
  • Hur ändrar jag mina kontouppgifter?
    Logga in på ditt konto och gå till "Mitt Konto". Där kan du uppdatera dina personliga uppgifter, ändra lösenord och hantera dina beställningar.
  • Hur kan jag ge feedback på era produkter eller tjänster?
    Vi uppskattar din feedback! Du kan lämna recensioner direkt på produktsidorna eller kontakta vår kundservice. Din feedback hjälper oss att förbättra våra produkter och tjänster.
  • Är era vävartiklar lämpliga för nybörjare?
    Ja, vi har produkter som passar både nybörjare och erfarna vävare. Vi erbjuder även startkit (tie-up set) och instruktioner för att hjälpa nybörjare komma igång med sina vävprojekt.
  • Hur starkt är Runlock repet?
    Runlock är tillverkat av högkvalitativt 100% polyester och har en hög brottstyrka. Den exakta styrkan varierar beroende på repets diameter, detaljerade specifikationer finns på produktsidorna.
  • Vad gör jag om jag inte får min beställning?
    Om du inte har mottagit din beställning inom den förväntade leveranstiden, vänligen kontakta vår kundservice med ditt ordernummer så att vi kan undersöka saken.
  • Kan jag ändra leveransadress efter att jag lagt en beställning?
    Om du behöver ändra leveransadressen efter att du har lagt en beställning, vänligen kontakta vår kundservice så snart som möjligt. Vi kommer att försöka göra ändringen om beställningen inte har skickats ännu.
  • Vilka länder Levererar ni till?
    Vänligen se rullgardinsmenyn på våran policy sida nedan, finns även i kundkorgen. Återbetalnings- och returpolicy
  • Hur mäter man ett solv?
    Om längden på ett solv är okänd kan den lätt mätas. För att göra det, sträck ut solvet med hjälp av två pinnar (som bilderna visar) och håll den mot ett måttband för att bestämma längden. Måttlig åtstramning. OBS! Mät ej i klippbiten.
sv_SESE
Added wishlist